ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ/ПРАВИЛА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ НА СЕРВІС
В асортименті AIRON представлені сертифіковані товари, на які обов’язково надається офіційна гарантія від виробника. Підтвердженням гарантійних обов’язків є гарантійний талон виробника. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного виробу вказаний в його документах по експлуатації.
Гарантійний ремонт здійснюється сервіс-центром MaxGadget при наявності гарантійного талона, цілісність всіх пломб на товарі. Для уникнення можливих непорозумінь ми рекомендуємо Вам зберігати протягом всього гарантійного терміну експлуатації документи, які додаються до товару при його продажі.
Будь ласка, зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється на несправний продукт, поломка якого виникла після порушення споживачем умов експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених в Супровідних документах (інструкції):
• наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
• порушення правил використання;
• несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
• якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
• якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Правила приймання товару в сервіс-центр MaxGadget:
1. Поверхневий огляд пристрою на виявлення механічних пошкоджень;
2. Прийняття товару в сервіс-центр на діагностику. Діагностика проводиться безкоштовно та займає час від 7 до 14 робочих днів. Якщо пристрій відправляєте поштою, Обов'язково при відправці надсилайте в Telegram/Viber фото пристрою;
3. Після проведення діагностики сервісний центр погоджує із Замовником вартість (якщо не гарантійний випадок) та терміни ремонту техніки;
4. Виконання ремонту проводиться Виконавцем у встановлений термін за наявності запасних частин. У разі їх відсутності термін ремонту буде продовжено до отримання необхідних деталей, про що Виконавець повідомляє Замовника телефоном.
5. Повернення товару клієнту.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у Товарі, який ви придбали в магазині Airon, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо кошти.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
• товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
• гарантійний талон;
• документ, що підтверджує оплату;
• висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
Гарантійні терміни експлуатації
Період гарантійного обслуговування на деякі категорії товарів:
• Екшн-камери – 24 місяці;
• Електронні книги – 24 місяці;
• Стилуси - 12 місяців;
• Навушники - 12 місяців;
• Клавіатура – 6 місяців;
• Інші аксесуари – 14 днів з дня купівлі.
Для максимального задоволення потреб своїх клієнтів ми також забезпечуємо обслуговування своїх клієнтів після закінчення терміну офіційної гарантії. З приводу гарантійного та післягарантійного обслуговування звертайтеся за телефоном +38(093)540-02-49 або в додатку Telegram.