1. Проектування

 

Будь-яка екшн-камера, електронна книга або пара бездротових навушників починається з проекту. Якщо допустити помилку вже на першому етапі – все подальші зусилля марні.
 
Ми розуміємо всю важливість якісного проектування, а тому співпрацюємо тільки з перевіреними професіоналами. Саме вони відповідають за ергономічний дизайн, продуманість і зручність у використанні наших пристроїв.

2. Підбір надійних фабрик-виробників

 

Виробництво деталей та складання виробів компанії AIRON відбувається на закордонних фабриках. Перед початком співпраці наші агенти перевіряють потенційних партнерів і оцінюють зразки їхніх робіт.

Оцінка відбувається в кілька етапів:

  • Візуальний огляд зразків
  • Перевірка на працездатність
  • Експертна оцінка параметрів і характеристик (частотний діапазон, об’єм батареї і т.д.) за допомогою спеціального обладнання
  • Реверс-інженірінг апаратної частини пристрою (корпус, плата, елементна база, кабельна продукція, акумулятори, технічні та схемотехнічні рішення)
  • Тестування міцності зразків

Фабрика-виробник, яка пройшла нашу сувору перевірку, отримує індивідуальне замовлення на OEM зразки (потенційні деталі виробів компанії AIRON), які проходять ті ж етапи перевірки.

Лише пройшовши всі стадії оцінки, ми укладаємо договір з фабрикою про співпрацю і виробництво/збірку наших пристроїв.

3. Перша партія товару

 

Від першої партії товару залежить дійсно багато. Саме під час її перевірки визначається % браку, що може вплинути на подальшу співпрацю з постачальником.
 
Якщо хоча б кожен десятий пристрій бракований – партія відправляється назад на завод. Після перевірки першої поставки ми переходимо до наступного етапу – логістики.

4. Доставка товару в Україну

 

Важливість транспортування продукції не можна недооцінювати, адже навіть найякісніший продукт може бути пошкоджений і виведений з ладу недобросовісним перевізником.
 
У зв’язку з цим ми відбираємо найкращих логістів і оцінюємо стан товару по прибуттю в Україну. Наші агенти переконуються в цілісності упаковки і відсутності найменших ушкоджень, які могли б вплинути на роботу наших пристроїв.

5. Остання оцінка

Опинившись на складі, товар проходить останню стадію перевірки, після якої слідує найголовніше – зустріч з покупцем. Враховуються всі попередні етапи, відбувається перевірка комплектації та документації.
 
Лише після того, як наш експерт переконається в максимальному дотриманні стандартів якості, відбувається відправка продукції AIRON нашим партнерам або безпосередньо покупцям.

Чи можливл зіткнутися із бракованим товаром від AIRON?

Ми розуміємо, що за створенням навушників, електронних книг або екшн-камер стоїть довгий і складний процес, а тому шанси потрапляння на наш склад браку існують. Від цього не втекти навіть з такою суворою системою перевірки, як у нас.
 
Ми чесні з нашими покупцями і хочемо завжди надавати тільки надійну продукцію. Якщо ви не задоволені складанням або якістю роботи наших девайсів – зв’яжіться з нами і отримаєте заміну або повернення коштів при підтвердженні браку.
 
Також для швидкого вирішення проблем з технікою у нас є власні сервісні центри. Наші кваліфіковані майстри краще за всіх знайомі з продукцією AIRON, що означає якісний ремонт в найкоротші терміни.
 
Сувора перевірка якості на всіх етапах виробництва і доставки, гарантія повернення при найменших ознаках браку і власний сервісний центр – ми зробимо все для того, щоб у вас залишилися лише найкращі враження від користування технікою AIRON!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *